• 018 553 054

Uslovi korišćenja

Uslovi korišćenja 

 

Shoppy Online je internet prodavnica u vlasništvu firme Business Solution Plus DOO Niš, Marijana Badela 3, MB 20714093, PIB 106960688. Komunikaciju sa nama se možete obavljati preko web sajta www.shoppy.rs, e-mailom Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., kao i pozivom na brojeve telefona 018/553-054 064/1148881 063/277596 060/0277596.

 

Želimo da Vam Online kupovinu učinimo jednostavnom i maksimalno bezbednom.

 

Upravo zbog toga nakon svake porudžbine kontaktiraće Vas neko od naših prodavaca kako bi proverio da li ste izabrali pravi proizvod i da još jednom proveri sve podatke vezane za kupovinu i isporuku.

U bilo kom trenutku možete pregledati, otkazati ili promeniti porudžbinu koju ste poslali klikom na link e-maila koji ste dobili. Ukoliko Vam je tako lakše, za bilo koju informaciju ili izmenu možete nas kontaktirati telefonom.

 

 

Shoppy Online je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o trgovini ("Sl. glasnik RS", br. 53/2010 i 10/2013) i Zakonom o elektronskoj trgovini ("Sl. glasnik RS", br. 41/2009 i 95/2013). Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu.

 

  • Uputstvo za poručivanje

    Mi u Shoppy Online smo se potrudili da Vam maksimalno olakšamo proces kupovine ponudom različitih mogućnosti za poručivanje proizvoda. Trenutno je moguće poručiti proizvode telefonom, e-mailom ili direktnom kupovinom na sajtu.

     

    U cilju Vaše zaštite i sigurnosti da ste poručili ispravan proizvod, ni jedan proizvod Vam neće biti poslat na adresu pre nego što Vas direktno ne kontaktira neko od naših prodavaca.

     

    Poručivanje telefonom je najjednostavniji način - na telefone sa vrha svake strane možete pozvati naše prodavce ili im poslati poruku i oni će u direktnom razgovoru sa Vama dogovoriti sve detelje kupovine i dati Vam sve neophodne informacije.

    Poručivanje e-mailom je moguće slanjem e-maila o proizvodima za koje ste zainteresovani na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

    Poručivanje na sajtu podrazumeva par jednostavnih koraka kroz koje Vas sam web sajt vodi:

    1. Pronalaženje i dodavanje u korpu jednog ili više proizvoda koji želite da kupite
    2. Pregled Korpe pre zatvaranja kupovine
    3. Unos kontakt podataka o naručiocu i mestu isporuke
    4. Još jedan pregled svih podataka i potvrda narudžbenice

  • Proizvodi, opisi i cene

    Shoppy Online se trudi da proizvode opiše što je tačnije moguće i da iste prikaže originalnim slikama. Shoppy Online ne garantuje da su svi navedeni podaci o proizvodima 100% tačni i potpuni kao i da su proizvodi 100% identični proizvodima sa slike. Ukoliko smo Vam isporučili proizvod koji odstupa od navedenih opisa ili slike proizvoda, možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti Vaš novac.

    Sve cene na sajtu su sa uračunatim PDV-om i bez uračunatih troškova isporuke. Shoppy Online se obavezuje da Vam proizvod isporuči po ceni po kojoj ste obavili kupovinu, osim u slučaju da je došlo do grubog previda u unosu cene proizvoda (na primer 50 umesto 5.000 dinara), kada zadržavamo pravo da otkažemo narudžbenicu uz slanje e-maila obaveštenja i izvinjenja kupcu. Shoppy Online se trudi da sve proizvode sa sajta ima na lageru ili da iste obezbedi u najkraćem mogućem roku.

    Shoppy Online zadržava pravo da otkaže narudžbenicu u slučaju da neki od proizvoda nedostaje na lageru i ukoliko isti ne možemo da pribavimo u razumnom roku uz slanje e-maila obaveštenja i izvinjenja kupcu.

  • Isporuka proizvoda/usluga i trošak isporuke

    Business Solution Plus doo Niš ima potpisane ugovore sa kurirskim službama Royal Express - broj ugovora 1202 od 10.07.2017 godine, City Express - broj ugovora 97136 od 20.04.2016 godine i Aks Express - broj ugovora 2284117 od 17.05.2017 godine.

    Isporuku poručenih proizvoda vrše kurirske službe Royal Express, City Express ili Aks Express i moguća je samo na teritoriji Republike Srbije. Rok isporuke proizvioda je od 24h do 96h.

    Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, prilikom preuzimanja pošiljke od predstavnika kurirske službe. Cena isporuke je definisana vrednošću porudžbine, ne zavisi od mesta isporuke, a trošak isporuke će biti jasno naznačen u Vašoj korpi prilikom pregleda porudžbine:

    Cenovnik troškova isporuke:

    1. 290 RSD - cena isporuke za porudžbine vrednosti do 3.999,99 RSD
    2. 390 RSD - cena isporuke za porudžbine vrednosti od 4.000,00 RSD do 19.999,99 RSD
    3. 490 RSD - cena isporuke za porudžbine vrednosti preko 20.000,00 RSD

     

  • Načini plaćanja proizvoda/usluga

    Mogući načini plaćanja proizvoda su: gotovinom prilikom prijema proizvoda, opštom uplatnicom u banci ili pošti na osnovu instrukcija koje ste dobili u predračunu za poručene proizvode, transferom sredstava preko ebanking aplikacije na naš tekući račun, a na osnovu predračuna koji ste dobili prilikom poručivanja proizvoda.

    Business Solution Plus doo Niš ima otvorene tekuće račune: broj 160-449798-49 kod banke Intesa i broj 105-22409-23 kod Aik banke.

  • Reklamacije i Jednostrani raskid Ugovora

    Shoppy Online se zaista trudi da u svojoj ponudi ima kvalitetne proizvode renomiranih proizvođača. Na žalost i na najkvalitetnijim proizvodima u izuzetnim slučajevima dolazi do kvarova i nedostataka. U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili uslugu koju ste kupili preko Shoppy Online budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju u skladu sa Zakonskim propisima.

    Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

    Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

    Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.

    Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

    Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

    Reklamaciju možete podneti elektronski, lično ili poštom. Kontakt adrese za reklamaciju su Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili BSP, Marijana Badela 3, 18000 Niš. Kontakt telefoni za podnošenje reklamacije su 018/553-054, 063/277-596 i 060/0277596. Po prijemu reklamacije dobićete povratni odgovor da je reklamacija primljena kao i broj pod kojim je zavedena. Odgovor na reklamaciju ćete dobiti bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem. U Zakonskom roku biće Vam poslat odgovor na reklamaciju i ponuđena rešenja za nastali problem. Reklamaciju možete podneti u slobodnoj formi uz navođenje svih relevantnih podataka ili popunjavanjem obrasca ispod.

    Obrazac za reklamaciju možeze preuzeti klikom ovde.

    Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu (tj. da odustane od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe.

    Potrošač ostvaruje pravo na odustanak popunjavanjem i potpisivanjem Obrasca za odustanak od Ugovora o kupovini na daljinu i dostavom potpisanog obrasca na email Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili slanjem na adresu BSP, Marijana Badela 3, Niš. Prijem obrasca ćemo Vam potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku, a uz potvrdu ćemo Vam dostaviti instrukcije za povraćaj robe. Podaci koje ispod navedete koriste se isključivo u cilju evidentiranja izmena u prometu robe.

    Obrazac za odustanak od Ugovora o kupovini na daljinu možete preuzeti klikom ovde.

  • Vaš nalog i Zaštita privatnosti

    Shoppy Online posebnu pažnju posvećuje privatnosti Vaših podataka. Podaci koje ostavljate na našem sajtu koriste se isključivo u svrhu kupovine i isporuke naših proizvoda i predstavljaju minimum neophodnih podataka za uspešno obavljanje kupovine i isporuke. Podaci su dostupni isključivo zaposlenima u kompaniji i isti se ne mogu ustupiti trećim licima.

  • Kontakt podaci i komunikacija

    Shoppy Online je internet prodavnica u vlasništvu firme Business Solution Plus DOO Niš, Marijana Badela 3, MB 20714093, PIB 106960688. Komunikaciju sa nama se možete obavljati elektronskim putem preko web sajta www.shoppy.rs, e-mailom Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., kao i pozivom na brojeve telefona 018/553-054 064/1148881 063/277596 060/0277596. U cilju Vaše i naše zaštite prioritet u komunikaciji imaju elektrosnke komunikacije – web sajt i email.

    Web sajt je dostupan 24 časa, a radno vreme podrške je radnim danima i subotom od 09:00 do 16:00.

  • Autorska prava

    Sav sadržaj na ovom sajtu: tekstovi, fotografije, video materijal, dizajn sajta, elementi web dizajna i kod sajta je vlasništvo Business Solution Plus DOO Niš, i kao takav podleže zaštiti autorskih prava. Molimo Vas da ovo poštujete i navedeni sadežaj ne umnožavate, kopirate, ili koristite u reklamne ili bilo koje druge svrhe jer ćemo u suprotnom zadržati pravo da pred nadležnim organima zatražimo zaštitu Autorskih prava.

  • Dužnosti obaveštavanja za ugovore na daljinu i ugovore koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija

    Član 27. iz Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon)

    Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija, pored podataka iz člana 13. ovog zakona, na jasan i razumljiv način potrošača obavesti o:

    1) adresi na kojoj posluje, ako ne posluje na adresi na kojoj mu je sedište ili prebivalište i adresi, broju faksa i adresi elektronske pošte trgovca u čije ime postupa na koju potrošač može da izjavi reklamaciju;

    2) prodajnoj ceni koja obuhvata ukupne troškove za obračunski period u slučaju ugovora sa neodređenim trajanjem ili ugovora koji sadrži pretplatu; kada se ovakvim ugovorima predviđa plaćanje fiksne sume, prodajna cena obuhvata ukupne mesečne troškove; kada se ukupni troškovi ne mogu pouzdano unapred obračunati, saopštava se način na koji će se prodajna cena obračunavati;

    3) trošku korišćenja sredstava komunikacije na daljinu za zaključivanje ugovora kada se taj trošak obračunava na osnovi različitoj od osnovne tarife;

    4) uslovima, vremenskom roku i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora u skladu sa članom 28. ovog zakona;

    5) obavezi da plati trgovcu razumne troškove u skladu sa članom 35. stav 3. ovog zakona, ako potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je podneo zahtev u skladu sa članom 28. stav 2. i članom 29. ovog zakona;

    6) kada pravo na odustanak od ugovora nije predviđeno u skladu sa članom 37. ovog zakona, o podatku da potrošač ne može da koristi pravo na odustanak ili, gde je primenjivo, okolnostima pod kojima potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora;

    7) postojanju njegovog ugovornog odnosa sa poštanskim operatorom preko koga potrošač može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje robu o trošku trgovca.

    U zavisnosti od okolnosti konkretnog slučaja i vrste robe, trgovac je dužan da potrošača obavesti i o:

    1) dužnosti potrošača da snosi troškove povraćaja robe u slučaju odustanka od ugovora i, za ugovore na daljinu, ako se roba zbog svojih karakteristika ne može vratiti poštom, troškove vraćanja robe;

    2) postojanju primenjivih kodeksa dobre poslovne prakse i načinu na koji se može steći uvid u sadržaj kodeksa, gde je primenjivo;

    3) minimalnom trajanju ugovornih obaveza potrošača u skladu sa ugovorom;

    4) postojanju i uslovima za polaganje depozita ili drugih finansijskih garancija koje potrošač na zahtev trgovca treba da plati ili dostavi;

    5) mogućnosti pristupa vansudskim mehanizmima za rešavanje sporova koje trgovac unapred prihvata i načinima pristupa.

    Odredbe st. 1. i 2. ovog člana primenjuju se i na ugovore o snabdevanju vodom, gasom ili električnom energijom kada oni nisu ponuđeni za prodaju u ograničenoj ili unapred određenoj količini, ili na ugovore o snabdevanju toplotnom energijom ili o isporuci digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na trajnom nosaču zapisa.

    U slučaju javne aukcije podaci o trgovcu iz člana 13. stav 1. tačka 1) ovog zakona i stava 1. tačka 1) ovog člana mogu biti zamenjeni istovrsnim podacima o aukcionaru.

    Podaci iz stava 1. tač. 4) i 5) i stava 2. tačka 1) ovog člana mogu biti dostavljeni putem obrasca iz člana 28. ovog zakona.

    Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora o pružanju finansijskih usluga na daljinu, potrošača, na jasan i razumljiv način, obavesti o:

    1) osnovnim obeležjima finansijske usluge;

    2) prodajnoj ceni finansijske usluge uključujući poreze, takse, troškove i naknade, odnosno o načinu obračunavanja cene ako prodajna cena finansijske usluge ne bude iskazana;

    3) posebnim rizicima koji se odnose na određeni finansijski instrument;

    4) periodu za koji važe data obaveštenja;

    5) načinu plaćanja.

    Ukoliko trgovac ne ispunu obavezu obaveštavanja o dodatnim troškovima iz člana 13. tačka 3) ovog zakona i stava 2. tačka 1) ovog člana potrošač nije dužan da snosi te troškove.

    Trgovac je dužan da podatke iz st. 1, 2. i 6. ovog člana pruži potrošaču na srpskom jeziku.

    Podaci iz st. 1, 2. i 6. ovog člana predstavljaju sastavni deo ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija.

    Teret dokazivanja izvršenja obaveza u skladu sa st. 1, 2. i 6. ovog člana i čl. 30. i 31. ovog zakona je na trgovcu.

  • Pravo potrošača na odustanak od ugovora i računanje rokova za odustanak potrošača od ugovora

    Pravo potrošača na odustanak od ugovora

    Član 28 iz Zakona o zaštiti potrošača

    Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

    Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).

    Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.

    Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

    Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.

    Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

    Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.

    Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača (u daljem tekstu: Ministar).

     

    Računanje rokova za odustanak potrošača od ugovora

     

    Član 29

    Kod ugovora o pružanju usluga, rok od 14 dana računa se od trenutka zaključenja ugovora između potrošača i trgovca.

    Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

    Kada potrošač jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

    Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

    Kada je zaključen ugovor na neodređeno vreme sa periodičnim isporukama robe, rok od 14 dana počinje da teče kada prva pošiljka robe dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

    Ako trgovac ne preda potrošaču obaveštenje iz člana 27. stav 1. tačka 4) ovog zakona, na način iz člana 30. stav 1. ovog zakona i člana 31. stav 2. ovog zakona, potrošač može odustati od ugovora u roku od 12 meseci od dana isteka roka za odustanak od ugovora.

    Ako trgovac nije predao potrošaču obaveštenje iz člana 27. stav 1. tačka 4) ovog zakona, na način iz člana 30. stav 1. ovog zakona i člana 31. stav 2. ovog zakona, pa to učini u roku od 12 meseci od dana zaključenja ugovora, rok od 14 dana počinje da teče kada potrošač dobije obrazac za odustanak.

    Rok iz st. 1. do 7. ovog člana ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.

    Kod ugovora o pružanju finansijskih usluga na daljinu, rok iz stava 1. ovog člana računa se od trenutka zaključenja ugovora, odnosno od trenutka obaveštavanja potrošača o sadržini ugovora ako je to obaveštenje primio nakon što je ugovor zaključen i završava se istekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.

    Izuzetno od stava 1. ovog člana, kod ugovora o osiguranju života na daljinu, potrošač ima pravo da bez navođenja razloga u roku od 30 dana zaključenja odustane od ugovora.