Uslovi korišćenja i Politika privatnosti
Shoppy Centar je online internet prodavnica i maloprodaja u vlasništvu firme Business Solution Plus DOO Niš, Prijezdina 16, MB 20714093, PIB 106960688.
Na internet tržištu poslujemo duže od 10 godina. Postanite jedan od preko 20.000 zadovoljnih kupaca.
Kontakt podaci: Prijezdina 16, Niš, tel: 063-277-596, www.shoppy.rs, podrska@shoppy.rs
Shoppy Centar ima svoj prodajno-izložbeni prostor u centru Niša, Prijezdina 16.
Prodajemo isključivo nove proizvode i za svaki kupljeni proizvod dobijate račun uz koji važi zakonska garancija od minimum 2 godine.
Nakon svake porudžbine kontaktiraće Vas neko od naših prodavaca kako bi proverio da li ste izabrali pravi proizvod i da još jednom proveri sve podatke vezane za kupovinu, isporuku i plaćanje. U bilo kom trenutku možete pregledati, otkazati ili promeniti porudžbinu koju ste poslali klikom na link e-maila koji ste dobili. Ukoliko Vam je tako lakše, za bilo koju informaciju ili izmenu možete nas kontaktirati telefonom.
Naš cilj je da Vam Online kupovinu učinimo jednostavnom i maksimalno sigurnom.
Hvala Vam što kupujete preko našeg web sajta!
Shoppy je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o trgovini ("Sl. glasnik RS", br. 53/2010 i 10/2013) i Zakonom o elektronskoj trgovini ("Sl. glasnik RS", br. 41/2009 i 95/2013). Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu (kliknite na naslov kako biste otvorili članak).
Uputstvo za poručivanje
Mi u Shoppy smo se potrudili da Vam maksimalno olakšamo proces kupovine ponudom različitih mogućnosti za poručivanje proizvoda. Trenutno je moguće poručiti proizvode telefonom, e-mailom ili direktnom kupovinom na sajtu. U cilju Vaše zaštite i sigurnosti da ste poručili ispravan proizvod, ni jedan proizvod Vam neće biti poslat na adresu pre nego što Vas direktno ne kontaktira neko od naših prodavaca.
Poručivanje telefonom je najjednostavniji način - na telefone 063-277-596 018-553-054 060-0277-597 možete pozvati naše prodavce ili im poslati poruku i oni će u direktnom razgovoru sa Vama dogovoriti sve detelje kupovine i dati Vam sve neophodne informacije.
Poručivanje e-mailom je moguće slanjem e-maila o proizvodima za koje ste zainteresovani na podrska@shoppy.rs
Poručivanje na sajtu podrazumeva par jednostavnih koraka kroz koje Vas sam web sajt vodi: Pronalaženje i dodavanje u korpu jednog ili više proizvoda koji želite da kupite, Pregled Korpe pre zatvaranja kupovine, Unos kontakt podataka o naručiocu i mestu isporuke, Još jedan pregled svih podataka i potvrda narudžbenice.
Proizvodi, opisi i cene
Shoppy se trudi da proizvode opiše što je tačnije moguće i da iste prikaže originalnim slikama. Shoppy ne garantuje da su svi navedeni podaci o proizvodima 100% tačni i potpuni kao i da su proizvodi 100% identični proizvodima sa slike. Ukoliko smo Vam isporučili proizvod koji odstupa od navedenih opisa ili slike proizvoda, možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti Vaš novac.
Sve cene na sajtu su sa uračunatim PDV-om i bez uračunatih troškova isporuke. Shoppy se obavezuje da Vam proizvod isporuči po ceni po kojoj ste obavili kupovinu, osim u slučaju da je došlo do grubog previda u unosu cene proizvoda (na primer 50 umesto 5.000 dinara), kada zadržavamo pravo da otkažemo narudžbenicu uz slanje e-maila obaveštenja i izvinjenja kupcu.
Shoppy se trudi da sve proizvode sa sajta ima na lageru ili da iste obezbedi u najkraćem mogućem roku. Shoppy zadržava pravo da otkaže narudžbenicu u slučaju da neki od proizvoda nedostaje na lageru i ukoliko isti ne možemo da pribavimo u razumnom roku uz slanje e-maila obaveštenja i izvinjenja kupcu.
Isporuka proizvoda/usluga i trošak isporuke
Business Solution Plus doo Niš ima potpisane ugovore sa kurirskim službama Royal Express - broj ugovora 1202 od 10.07.2017 godine, City Express - broj ugovora 97136 od 20.04.2016 godine Aks Express - broj ugovora 2284117 od 17.05.2017 godine i Daily Ekspres. Isporuku poručenih proizvoda vrše kurirske službe Royal Express, City Express ili Aks Express i moguća je samo na teritoriji Republike Srbije. Rok isporuke proizvioda je maskimalno 30 dana od datuma prijema porudžbine. Najveći broj porudžbina se isporuči u roku od 2 do 5 radnih dana osim u vanrednim okolnostima. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, prilikom preuzimanja pošiljke od predstavnika kurirske službe.
Cena isporuke je 390 dinara po paketu bez obzira na vrednost porudžbine.
Načini plaćanja proizvoda/usluga
Reklamacije i Jednostrani raskid Ugovora - Procedura i Dokumentacija
Shoppy se zaista trudi da u svojoj ponudi ima kvalitetne proizvode renomiranih proizvođača. Na žalost i na najkvalitetnijim proizvodima u izuzetnim slučajevima dolazi do kvarova i nedostataka. U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili uslugu koju ste kupili preko Shoppy budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju u skladu sa Zakonskim propisima.
Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.) Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije. Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Reklamaciju možete podneti elektronski, lično ili poštom. Kontakt adrese za reklamaciju su podrska@shoppy.rs ili BSP, Prijezdina 16, 18000 Niš. Kontakt telefon za podnošenje reklamacija je 063-277-596. Po prijemu reklamacije dobićete povratni odgovor da je reklamacija primljena kao i broj pod kojim je zavedena. Odgovor na reklamaciju ćete dobiti bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem. U Zakonskom roku biće Vam poslat odgovor na reklamaciju i ponuđena rešenja za nastali problem. Reklamaciju možete podneti u slobodnoj formi uz navođenje svih relevantnih podataka ili popunjavanjem obrasca ispod.
Obrazac za reklamaciju možete preuzeti klikom ovde.
Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu (tj. da odustane od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim eventualnih troškova vraćanja robe pri čemu je potrošač slobodan u izboru načina na koji će dostaviti robu nazad prodavcu (lično, preko treće osobe, brzom poštom...). Potrošač ostvaruje pravo na odustanak popunjavanjem i potpisivanjem Obrasca za odustanak od Ugovora o kupovini na daljinu i dostavom potpisanog obrasca na email podrska@shoppy.rs ili slanjem na adresu BSP, Prijezdina 16, Niš. Prijem obrasca ćemo Vam potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku, a uz potvrdu ćemo Vam dostaviti instrukcije za povraćaj robe. Podaci koje ispod navedete koriste se isključivo u cilju evidentiranja izmena u prometu robe.
Obrazac za odustanak od Ugovora o kupovini na daljinu možete preuzeti klikom ovde.
Politika privatnosti
Business Solution Plus DOO Niš kao vlasnik web sajta Shoppy (www.shoppy.rs) posebnu pažnju posvećuje zaštiti privatnosti Vaših podataka. Podaci koje ostavljate na našem sajtu (ime i prezime, adresa, kontakt telefon i email) čine minimum podataka koji nam je potreban kako bismo mogli da Vam pružimo uslugu i isporučimo robu koju ste poručili. Podaci su dostupni isključivo zaposlenima u kompaniji, koriste se isključivo u cilju prodaje i isporuke proizvoda i isti nikada neće biti ustupljeni trećim licima.
Shoppy koristi kolačiće (cookies) kako bi Vam olakšao korišćenje online prodavnice i istu prilagodio Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da ih koristite u svakom trenutku ih može obrisati ili u pretraživaču postaviti zabranu čuvanja istih.
Rukovalac podacima web sajta Shoppy (www.shoppy.rs) je vlasnik sajta - Business Solution Plus DOO Niš. Za sva pitanja ili zahteve u vezi sa primenom ove politike ili za ostvarivanje Vaših prava vezanih za zaštitu ličnih podataka možete nam se obratiti na: email podrska@shoppy.rs, na telefon 063-277-596 ili poštom na adresu Business Solution Plus DOO Niš, Prijezdina 16, 18000 Niš.
Kontakt podaci i komunikacija
Shoppy je internet prodavnica u vlasništvu firme Business Solution Plus DOO Niš, Prijezdina 16, MB 20714093, PIB 106960688. Komunikaciju sa nama se možete obavljati elektronskim putem preko web sajta www.shoppy.rs, e-mailom podrska@shoppy.rs, kao i pozivom na brojeve telefona 063-277-596 018-553-054 060-0277-597. U cilju Vaše i naše zaštite prioritet u komunikaciji imaju elektrosnke komunikacije – web sajt i email. Web sajt je dostupan 24 časa, a radno vreme podrške je radnim danima od 09:00 do 17:00.